Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Χαρούμενα γενέθλια ... παρέα με παπάκια!!!

29 Οκτωβρίου 2016. Και η μικρή μου Μαρία έγινε 2 ετών! Τι συγκίνηση θεέ μου...! Κι εγώ παραδοσιακά της οργάνωσα τα γενέθλιά της, με όλα όσα μπορούσα να κάνω και να σκεφτώ! Η αλήθεια βέβαια είναι ότι σκέφτηκα να κάνω πολλά περισσότερα από αυτά που έκανα τελικά, ας όψεται όμως η οικονομική κρίση και ο περιορισμένος χρόνος μου, λόγω δουλειάς! Δεν πειράζει όμως...γιατί η κάθε μανούλα κάνει αυτό που μπορεί να κάνει ... μέχρι εκεί που φτάνει!
Μέρες πριν, έψαχνα στο διαδίκτυο για ιδέες, συνταγές και πρωτότυπες νοστιμιές! Ώσπου αποφάσισα το μενού και τί τούρτα θα έφτιαχνα! Δεν επέλεξα να βασιστώ σε ένα θέμα, όπως κάνουν άλλες μαμάδες και γύρω από αυτό να οργανώσω το πάρτυ. Όχι..! Έπαιξα με τα χρώματα και με αυτά που αρέσουν στα παιδάκια και  .... ντααανννν! Το πάρτυ πέτυχε! 
Ο χώρος ήταν το σπίτι μας! Άλλαξα τα έπιπλα για να μεγαλώσω το χώρο στο σαλόνι και να μπορούν να παίζουν τα παιδιά και να χορέψουν και πήρα τα κατάλληλα μέτρα για να μην έχουμε και ζημιές (!)... Καταλαβαίνετε τώρα...! 
Αφού στόλισα με γιρλάντες και μπαλόνια ( τα οποία δεν έζησαν πολύ!!!!) έστησα το μπουφέ με όλα τα καλούδια που είχα φτιάξει! 
Σαλάτες για όλα τα γούστα: με μαγιονέζα και γιαούρτι και πράσινη σαλάτα! , τυροπιτάκια, κεφτεδάκια, σαντουιτσάκια (τύπου club), κρέπες στο φούρνο με κρέμα γάλακτος, ζαμπόν και τυρί, πίτσα με ζαμπόν, τυρί, ντομάτα, cupcakes με βουτυρόκρεμα, μικρά τρουφάκια, cake pops με γλάσο σοκολάτας και πολύχρωμη τρούφα και κορμό ψυγείου που τον χειροτέχνησε η αγαπημένη μας φίλη Αλεξάνδρα, το οποίο έκλεψε τις εντυπώσεις! Κι εδώ θα σταθώ λιγάκι ,γιατί αυτός ο κορμός, φίλες μου, ήταν όλα τα λεφτά! Είχε το σχήμα ενός μικρού σπιτιού! Η σκεπή του ήταν στολισμένη με σαντιγί και το σχήμα ενισχυόταν με αλμυρά sticks περιμετρικά! Είχε και αυλή !!! με σαντιγι ροζ και καραμελακια!!! Ηταν τρομερή ιδέα! Εύγε φιλενάδα!! Βέβαια, είχαμε και τα κρεατικά μας, αφού ο μπαμπάς μας έστησε ψησταριές και κάρβουνα στο μπαλκόνι και κάλυψε και τις ανάγκες των μεγάλων!!!
Και η μαμά όμως χειροτέχνησε!!! Η τούρτα που έφτιαξα για την Μαρία μου ήταν απλή, πεντανόστιμη και άρεσε σε μικρούς και μεγάλους! Η συνταγή ήταν από εδώ ! Έκανα διπλή δόση για το παντεσπάνι, επειδή μαζευτήκαμε περίπου σαράντα άτομα!!! Η επιφάνεια καλύφθηκε με σαντιγί σε μπλε χρώμα για να παριστάνει τη θάλασσα και έβαλα παπάκια να "επιπλέουν" (τα δανείστηκα από τα παιχνίδια της Μαρίας μου!!!). Περιμετρικά τοποθέτησα πουράκια, σπασμένα ασύμμετρα κι έτσι οι δυο στρογγυλές τούρτες μου έμοιαζαν με φράχτη και λιμνούλα με παπάκια!! 
Εννοείται πως η Μαρία μου ξετρελάθηκε με την τούρτα της, (όπως και όλα τα παιδιά!) αφού τα παπάκια είναι το αγαπημένο παιχνίδι μας! Κι έτσι όλοι ευχαριστηθήκαμε και αυτά τα γενέθλια... και περάσαμε όμορφα!!!
Και του χρόνου! 🌝😊😉💗💖💜💘


(το ντεκόρ του φράχτη-πουράκια φαγώθηκε από τους μικρούς καλεσμένους!)




(το γλυκό σπιτάκι της Αλεξάνδρας!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου